عشق ....


Avareh Marg Copyright © 1390 - 1394 All right reserved

سلام ای کسی که برای من ارزش دو دنیا رو داری

عشقم بد نبود میامدی و یک پیام میگذاشتی به جای گردش تو اینترنت و سرچ موارد بی خود  بیا و برای من پیام بذار

خیلی دلم گرفته اصلا طاقت شنیدن صدای تو ندارم وقتی از من دوری وقتی می دونم امشب چه اتفاق فجیعی می خواد برای تو بی افتد

دعا کن بتونم حرفهام رو برای تو بزنم

امشب در حد مرگ تنهام و حتی دل خدا هم برای من نمی سوزه

امشب به حدی تنهام که فقط می خوام گریه کنم و این اشک هیچ وقت بند نیاد

خیلی سخته ته مونده امید و آزو و توانایی رو جمع کنی تا برای تنها کسی بذاری که خیلی دوستش داری اما زمانی این کارو می کنی اون اصلا توجه به تو نداره

خیلی سخته وقتی می شینی و می بینی تمام زندگیت تصمیم هایی که گرفتی همه باطل بوده

اصلا حالم خوب نیست فشارهای زندگی از یک طرف ، بیماری تو از یک طرف ، دوری از تو یک طرف و....نمی دونم چه باید بکنم

تلاش می کنم تو تشویق کنم به سلامتی خودت اهمیت بدی ! اما دریغ از توجه تو !!؟ اصلا متوجه می شی اگر تو مریض باشی مرگ من فرا می رسه ؟؟؟!

این رو بدون برام سخته برات بنویسم چون الان تو جایی هستی که من رو می کشه .

ای کاش تو ....

دوستت دارم






http://up.ghalebgraph.ir/up/galebgraph/authors/hamidreza/Bahman94/3/10.png



†??'§ : اواره مرگ, بهنوش, دهرم, شيراز, فارس, فراشبند, تصاوير عاشقانه, غمگين, وب سايت رسمي اواره مرگ, Avarehmarg, javad13, behnoosh16, اواره مرگ, بهنوش, دهرم, شيراز, فارس, فراشبند, تصاوير عاشقانه, غمگين, وب سايت رسمي اواره مرگ, Avarehmarg, javad13, behnoosh16, اواره مرگ, بهنوش, دهرم, شيراز, فارس, فراشبند, تصاوير عاشقانه, غمگين, وب سايت رسمي اواره مرگ, Avarehmarg, javad13, behnoosh16, اواره مرگ, بهنوش, دهرم, شيراز, فارس, فراشبند, تصاوير عاشقانه, غمگين, وب سايت رسمي اواره مرگ, Avarehmarg, javad13, behnoosh16, اواره مرگ, بهنوش, دهرم, شيراز, فارس, فراشبند, تصاوير عاشقانه, غمگين, وب سايت رسمي اواره مرگ, Avarehmarg, javad13, behnoosh16, اواره مرگ, بهنوش, دهرم, شيراز, فارس, فراشبند, تصاوير عاشقانه, غمگين, وب سايت رسمي اواره مرگ, Avarehmarg, javad13, behnoosh16, اواره مرگ, بهنوش, دهرم, شيراز, فارس, تصاوير عاشقانه, غمگين, وب سايت رسمي اواره مرگ, Avarehmarg, javad13, behnoosh16,
20 / 11 / 1390 10:38 بعد از ظهر |- اواره مرگ -|

C†?êmê§